dec
26

tsőő babinéni

| Szerző: jegestea | 5:26 pm

No. Start. Nekikezdek a blogomnak, hadd hagyjak az utókornak egy kis szeletet magamból :D Jó, hogy pont karácsonykor jut eszembe...ész -.-

1995 november 15. hajnali 3 óra, megindultak az összehúzódások, irány a kórház, hajnali négy óra négy perc és megszülettem : D
4 és fél évig versenyszerűen jazzbalettoztam és hip-hipoztam. Szeretek úszni, biciklizni, kint lenni a levegőn. Imádom a nyarat, a strandot, a fagyit, a hideg kakaót, a gumicukrot. A szendvicsemet mindig körberágom, mert a közepe a legízletesebb^^ Mindig a falhoz közelebb eső oldalamon alszom és éjszaka becsukom az ajtót, a fiókokat és a szekrényajtóm. Imádom a rockot és hülyülni a barátaimmal: ) Szeretek fotózni,szeretnék egy normális fényképezőgépet, mert a 2.0 megapixel nem valami profi : /

2007 februárban beiratkoztam a Gyermekvasutas tanfolyamra, bekerültem a 3. csoporthoz és nagyon megváltozott velük az életem. Érdekesek voltak a szolik, és sok új barátot szereztem ott. Még mindig csinálom, de idén szeptembertől ifiképzésre is jelentkeztem. Hát, majd kiderül mit hoz az élet...

A bejegyzés trackback címe:

https://jegestea.blog.hu/api/trackback/id/tr61624491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása