feb
5

bevallottam.

| Szerző: jegestea | 6:59 pm

Jesszus, nem bírtam tovább. Muszály volt elmondanom neki... Dórinak sok ideig kellett győzködnie, de megadtam magam és közöltem vele a tényeket. Szeretem. Ez van. Furcsán körülírtam, de neki csak 5 perc után esett le. Amikor visszakérdeztem. Picit furcsán viseli, de egy fél óra után már azt mondta h kifejezettem örül neki. És most én is örülök^^nagyon is :) Ezt meg kell hálálnom a Dórinak valahogyan, mert egyedül télleg nem ment volna elmondani. De egyszerűen szörnyű volt. Elősször "vallottam szerelmet" egy fiúnak és ez most furcsán jött nekem is. A Dóri szerint ő sem mert volna, de az az érzés, ami közben gyötört...uhh...gyomorgörcsöm volt, rágtam a körmöm, írás közben remegett a kezem és a lábam is, pedig ültem. Még ezelőtt megbeszéltem vele egy találkozót, de után sem mondta le. Szóval holnap találkozunk... Mindennél gázabb lesz az első fél óra :S a következményekre pedig nagyon kíváncsi vagyok! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jegestea.blog.hu/api/trackback/id/tr331732366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása