feb
3

pótlás.

| Szerző: jegestea | 7:15 pm

Hali. Régóta nem írtam, de azóta sokminden történt. Mostanában nagyon sokat kellett és még kell is tanulni. Túl vagyok a központin szerencsére, már csak a szóbeli van hátra. Ma voltunk megnézni az eredményt: matek: 32 pont, magyar: 43pont, vagyis összesen 75 pont, ha jól számolom... Szerinte nem is olyan rossz, sőőőt, jobb is mint amire számítottam : D Ennek most nagyon örülök. Voltam könyvtár versenyen is, a suliban 2. lettem és továbbjutottam a megyeire. A megyein szintén 2. lettem, ezért kapok plusz pontokat a felvételihez ^^ Úgy tudom az plusz 20 pont! Így már tök jó vagyok! : )

A srác, akivel táncolni fogok, nagyon aranyos... Barátnőmmel és vele voltunk szánkózni egy szép naplementés délután : ) Szeret fényképezni, modellvasutazni, R/C-zni és ha mindenigaz irántam is érdeklődik. Voltunk a Duna egyik befagyott öblében Érden és mondta, h tanítsam meg korizni^^ És miattam vesz korit. meg jön fotózni. és megyünk fel a hegyre. annyira vááároom(L) Lehetséges hogy végre igazán szerelmes vagyok?

A bejegyzés trackback címe:

https://jegestea.blog.hu/api/trackback/id/tr701727444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása